Serinannesi42 Gerçekten dayanamıyorum günü sadece 1 lokmayla geçiriyorum ne yesem affedersiniz atıyorum yardım edin hanımlar normal mi 12. Haftadayım hatta 13 e 2 gün ama bitmiyor napmam lazım ? Bide canım sürekli et istiyor bonfile tarzı nedendir acaba 😥
Frdglp Serinannesi42 bende 9+2 deyim aklima yemek geldikce midem bulaniyor yalniz degilsin😒gecer insallah yoksa bu 9 ay cok zor gecer☺️
kedilervekaranfil Serinannesi42 Bulantı konusunu bilmiyorum ama ben hamilelikte yediğim yemediğim sevdiğim sevmediğim her şeyi yemek istiyordum. Kırmızı eti çok sevmezdim normalde sizin haftalarda ölerek bayılarak kızartıp kavurup yemek istiyordum sürekli. Bunlar vücudumuzun ihtiyaç duymasından oluyor sanırım. Bulantı çok zordur inşallah devam etmez
Dilek_kucuktepe1 Benim 18 19 haftaya kadar devam etti prillam diye bir ilac var o olmasa ayağa kalkamazdim 😂 bende hamilelikte kırmızı etten tiksindim yiyemiyorum
Serinannesi42 kedilervekaranfil inşallah aşırı et istiyorum acaba dedim nedendir bulamadım internette sağolun 😌🙏🤗