Pregnant81 bende aynı sekılde. Sertleme batma. Bel agrısı var. Karpuz tatlı kıraz yemıyorum doktor yeme dedı sızede tavısyem. Yemeyınce duzene gırıyor. Bn dıkkaettmedım tatlıya hayr karpuza hayr dıyemıyorum kemdımı tutamdıkcada yukselıyor. Pzt kntrolum var ınsllah hayrlısı olur saglıkla kucagnıza alırsınız ınsllah