Sultangonul 22 temmuza sezaryen günü verildi. Sizler ne durumdasınız. Belki çoktan geldi bebişler 😍💓💙
Yasemin00 Sultangonul 25 ekim son adet tarihim di 17 temmuzdu hesapta dogum aceleci cim cime 😍11 temmuzda süpriz şovunu yaptı bize🤭🤗😂
Egemen16 Sultangonul 13 temmuz tahmini doğum zamanıydı 4 haziranda geldi oğlum normal doğumla 37.haftada
Teacherella DilekBodurr her sabah bugün doğurucam diye uyanıyorum ağrım oluyor gerisi gelmiyor umudu kestim artık
leyla25 Sultangonul benim 24ekim , 20temmuza sezeryan resmen bir güncük kaldı zaman geçmez gibi geliyordu ama meğer su gibi geçmiş çok özlicem bu günleri☺️
Sultangonul leyla25 aynen öyle canım benim de çarşamba ama hala daha zaman geçmiyormuş gibi hissediyorum. Kucağıma aldığım zaman derim artık zaman ne çabuk geçti diye 🤗
Frozen-06 Sultangonul son adet 15 ekim doguma son 2 gun diyor uygulama ama tik yok. Tarihe gecicem doğuramıyorum 😂