Bebislerimiz ElnareGulum eczaneye gidip test alirdim henuz bir gun gecikmis gunu gunune oluyorsan ins vardir 🙏🏼
umay60 ElnareGulum benimde 1 gün geçti canım inşallah hamileyizdir yumurtlama takibi yapıyormuydun ben ayın 8-9 unda yumurtladım
gmzclk ElnareGulum bence bir hafta kadr bir süre geçmesini bekle alırken de normal test degilde erken gebelik testi var onlardan alırsın net bi şekilde çıkartıyor😊
Bebislerimiz ElnareGulum ben de gebelik beklerken adetimin ikinci gunu test almistim silik çıkmıştı ertesi gunde kan vermiştim… gebelik bekledigin icin suan duygularini tahmin edebiliyorum hic bekleme bir eczaneye kos 😇
ElnareGulum Rusyada yawiyorum ben kendim Azeribeycanliyim henuz dil bilmiyorum iki yildir evliyim bir kere duwuk yapdim
ElnareGulum Sik sik tualete gidiyorum ve acikiyorum memd uclarim aciyo dun gege de adet olugakmiw gibi acinoldu ama adet gormedim
Sevoo34 ElnareGulum bende bu belirtileri gördüm 7 gün geciktim ve test yaptım dün silik çıktı hemen hastaneye gittim 5 haftalık hamileymişim çok şükür 🤲 gülüm test aldır eşine akşam bir yap istersen
Sinemarslannnn Benimde çok düzenlidir Mart ayında 1 hafta erken oldum nisanda hamile kaldim yani düzenli olmasına bakma bir kaç gün bekle derim inşallah hamilesindir tabi
Zhrnz ElnareGulum test yapmanda fayda var rusyada yasiyorum dil bilmiyorum demissin rossman dm falan varmi orda ordan dil bilmeden kendinde alabilirsin veya esine sole o getirsin 2 3 tane sana evde bulunsun