Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.
Ankara Şehir hastanesinde hangi doktorlara gittiniz ve memnun kaldınız ve kalmadınız.
Ben ilk kez o hastaneye gideceğim, buradaki bir tartışmada bir arkadaşımız Necati Beyin bebek hakkında bilgilendirdiğini, bebeğin resmini çektirdiğini dalan söyledi, yenile orada doğum yapan bir arkafaşımda Mehmet beye muayene olduğunda bebeği görebilirmiyim ekranı çevirirmisiniz dedipinde, zaten doğacak doğunca görürsün diyip göstermediğini söyledi. İlk gebeliğimde de böyle bi ilgisizlik yüzünden hastane ve doktor değiştirmiştim. Sonuçta bizlerde anneyiz merak ediyoruz , bazıhastaneler cinsiyet bile söylemiyor.
sizlerde lütfen şehir hastanesinde hangi doktorlara gidip memnuniyetinizin derecesinin ne olduğunu yazarmısınız?