Aysu_CK Edamutlu Yani o fiyatsa çok çok iyi şaşırdım şuan.çünkü ben üşenmesem kendim yapacaktım aynısını yine 70 tl ye yakın tutuyordu malzemeler.
RabiaMG Edamutlu ben o sayfadan osiparis vermeyi dusunuyorumda gerci guvenilir sayfaya benziyor siparis veren bir tanidiginiz var mi acaba 😊
Merveanl Herkese merhaba.. instagramda kendime ait sayfamda isteğe göre kapı süsleri / hediyelik hazırlıyoruz .. bakmanızı tavsiye ederim🙏🏻 @maytasarim_
hulyaca Mom47 aa ilk defa Mevsim ismini koyacak biriyle karşılaştım. Ne güzel 😍 😍 sağlıcakla gelsin inşallah 🥰
MinikKoala MommyyToBe ben kendim yaptım ilk bebişte ikincide de kendim yapmak istiyorum hatta ailenin özel gün hediyecisi oldum herkese ben yapıyorum 🙈