Merdgn Hamissanne ben de öyleyim 2 gündür.. 37+0 olduk bugün bakalım hayırlısı 🤷🏻♀️ Bele vuruyor bir de çok kötü. Ama sizin erkenmiş daha bi sorun isterseniz doktora.
Duru999 Hamissanne cokmu sanciniz? Benimde adet sancim gibi oluyordu. Ve bicak saplanir gibi batma falan hiss etdim. Dr gitdim kas gerilmesi cikdi bebeyin kafasi baski yapmis. Yatis yazdi.