Metlem Bktbll ya bana haftaya gel nst yapalım dedi 30. Haftada çağırdı yani. Çok erken gibi geldi sanki
Bktbll Metlem yok canım bazı hastaneler öyle başlatıyor normalde 35 haftadan sonra girilirmiş ama bende 32 den beri giriyorum sancı cıkmıyor hiç şimdi 36+3 oldum dün gene girdim sancı yoktu güzel cıktı nstm
Eda_zafer_1 Metlem doktordan doktorada değişio olabilir ağrınız kasılmalarınız oluyormu veya rahim de açıklık fln mı var.
Metlem Eda_zafer_1 hayır her şey gayet normal dedi. Acaba bi sıkıntı mı var diye düşündüm ama sıkıntı olsa söyler heralde 😑