BraBeko 35+4 üm ve doktorum o sancılar için normal demişti sadece dayanamıcagın kadar şiddetlenirse ve kanama suyun falan gelirse hemen gel dedi tabi bilmiyorum benimde bu ara hem sancım çok fazla hemde sanki iğne batıyormuşcasına vajinamda ağrı var endişeleniyor insan farklı birşey olunca 🙄 bir doktoruna görün istersen özel bir durumun olabilir gebelikte kişiye göredir sonuçta 🤗