EsraUmt takibinizi yapan doktorunuz daha iyi bilir. Ben şahsen doktorumu dinliyorum. İlk gebeliğimde yaptırdım. 2. De beni 25. Haftada çağırmıştı. O hafta kardeşim evleniyordu. Nasılsa 28 e kadar yapılıyor diye ben 27. Haftada gittim. Ama doktorum eğer 25 de yapsaydık 50 mg şeker yükleyecektim. Ama şimdi yaparsak 100 mg Alman gerekecek. Buda bence gereksiz. Açlık tokluk bakalım yeterli demişti. Doktorumu dinledim. Bir sorun da Çıkmadı çok şükür. Doktorunuza güveniyorsanız onu dinleyin bence. Ama gerekli mi diye sorarsanız evet gerekli