Merhaba hanımlar bundan 7 ay önce apandist ameliyati oldum ve şuan 23+1 gebeyim dikislerim dışarıdan bakıldığında daha 1 ay önce ameliyat olmuş gibi görünüyor normal doğumun acısından korkuyorum sezeryanda da ayağa kalkmak zor oluyo diyolar benim gibi ameliyat olup normal doğum yapanlar varmi (ilk gebelik )