Merhaba hanımlar 16 haftalık olduk ve kabızlık sorunu yaşıyoruz bazen ve afedersiniz ıkınma gibi problem yaşıyorum pisikolojik olarak ıkınıyorum ıkınma gibi bi alışkanlığım hep vardı okadar acı yememe rapmen metabolizmam sanırım yine yavaş afedersiniz ıkındığım zaman bebeğim içşn bir zarar oluşturur mu 🙈🤦♀️