Ben 2019 eylülde ikinci çocuğumda son haftalarımda iki kere gittim doktora ama doktor ismi hatırlamıyorum zaten devlette ne kadar iyi olursa olsun ekstra bi özen olmuyor bi de son haftalar olunca istediğiniz doktora gidin çok ilgi alaka olmuyor. Doğum sancısı başlayınca fark ettim hastanenin acil kadın doğum bölümü var oraya alıyorlar direkt orda fazla sıra olmuyor. Hemen alttan muayene ettiler 2cm açıklık vardı eğer yukarıda boş yatak olursa hemen alıyorlar. Yukarı çıkıp yatış işlemlerini yaptım. Beni nstye bağladılar. Doktor yatış dedikten sonra bir daha kimseyle görültürmüyorlar seni sadece ailene bilgi veriliyor. Ailen isterse görüşmek bir güvenlik görevlisi ile beraber görüşüp tekrar dönüyorsunuz. Neyse öğlen 2de yatış için gitmiştim 12ye kadar nts odasında bekledim ara ara gelip açıklık muayenesi yapıyor ebeler en son gece 2de 4 cm oldu beni doğum bölümüne aldılar. Herhangi bir sıkıntınız yoksa normal doğum olarak ilerliyor süreç. Sabaha kadar biraz sancı biraz ağrı derken hiç uyuyamadım. Sabah 9da sancılarım arttı. Yine ara ara ebeler gelip açıklık muayenesi yapıyorlardı en son açıklığım 7 cm oldu bi ebe gelip suyumu patlatmaya çalıştı ama olmadı doğumda patlar dedi. Artık en son yatakta bebeğin geldiğini hissettim ve ebelere seslendim. Ebeler geldi hiç hareket etmeden beni doğum masasına aldılar ve 10 dk içinde bebeğime kavuştum. Çok kibar ve nazik bir ebe bana doğum yaptırdı çok sanşlıydım. Temizliği düzeni benim çok hoşuma gitti hastanenin. Bir çok özel hastaneye göre imkanları çok iyi. Odaları çok büyük yemekleri filan çok güzel sağlıklı. Eğer korkularınız yoksa illa bi doktor görsün doğum yaptırsın demiyorsanız bence çok çok iyi ve o kadar parayı özel bi hastaneye yaptırana kadar çocuğum için harcarım diye düşündüm