Ftrhn Dilara6161 yalnız değilmişim 🙈 37+4 olduk her an gelebilir her ne kadar normal olsun istesem de sanki o acıya dayanamicak mışım gibi.. inşallah en güzel Doğum hikayeleri yazmak nasip olur bize.. hastaneye adet sancısıyla gidip tam açıklık olsa keşke 😬❤️
Fatma93 Dilara6161 bende 30 haftadayim korkuyorum epidural normal dogum yapmak istiyorum ama yinede korkuyorum
Mdelaaal bende yok sanıyordum ama tabikide ilk haftalarda ay millet yapıyor ben niye yapamıyım diyordum takiii 32+3 olana kadar şimdi rüyalarım hep doğum seneryolarıyla dolu🤣🤣🤣
Fatma93 Dilara6161 herkes adet agrisinin bi kac tik fazlasi diyo beni agridan cok bebegin cikisi korkutuyo dogumhane atmosferi korkutuyo
Elaninannesii_ 32+3 olduk 🌺 bütün duygularım birbirine karışıyor ya 🤷♀️ Yalancı sancıları çekiyorum yavaştan diyorum yalancısı buysa gerçeğiyle ne yapıcam 🤓🥺 Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤲
Dilara6161 Fatma93 ondan korkmiyorum eger doktorun iyi davraniyosa guler yuzulu tecrubeliyese iyi hisedersin kendini 🙂