Gökhan yıldırım a gidiyorum. Riskli Gebeligim var ama doğum zamanı kafamda soru işaretleri olacak doğuma pek girmiyormuş sadece risk olursa birde hast anladigim kadarıyla sezeryan yanlısi daha doğum fiyatını da öğrenemedim. 375 tl 10 günde bir muayene ücreti ödüyorum detaylı 760 tl verdim ve hiç tahlil vs yapmadılar bana.doktoeum gerek yok diyor. Sağlık ocağına talep ettim doktordan kağıt getirin dedi