Kızlar bir sorum olucak sizlere. Allah izin verirse ilk gebeliğim 7+4 günlük hamileyim doktora gittim. Gelişimi bir hafta geriden geliyor ve kalp atışı normalden daha yavaş dedi bu Perşembe tekrardan gidicem doktora %50 ihtimalla kalp heran durabılır benım gibi olan varmı