Cinsiyetimi 16. Haftada öğrenmistim internetteki indirimleri takip ederek çoğu şeyimi bitirdim. Şuan 23 haftalık olduk havluları birde beşikleri kaldı. Beşikleride bayramdan sonra alıcam Allah nasip ederse çünkü ağırlaşmaya başladım 🤦🏼♀️ Bel agrıları sırt agrıları nolur nolmaz erken doğum riskide var malum ikizlerde hiç bir şey kalsın istemiyorum herşeyini kendim bitirmek istiyorm