Reyyan34 Kızlar ilk doğumda bakılmıştı zaten bunda bakmasalar olmuyormu çatı aynı çatı istememe gibi bi hakkımız var mı
Es135 Reyyan34 ilk gebeliğimde bakıldı zaten normal doğum yaptım 2. Gebelikte bakmadılar niye baksın ki gerek yok bence ilk nasıl normal doğumsa 2. de öyle olur zaten 😂
Sarella123 Reyyan34 benim ilkinde bakmamıştı bakmaya gerek olmadığını Doğum başladığında bakılacağını söylemişti Ben sancılanıp gittiğimde bakılmıştı şuanda aynı şekil olur muhtemelen ısparta şehir hastanesine gidiyorum
Reyyan34 KubraSS- ben istemiyorum ya canım çok yanmıştı ilkinde daha var doğuma ama bklım inşallah yapmazlar
Es135 Reyyan34 açılmaya bakmaktan bir farkı yoktu canım sanki ya. Açılmaya baktığında da aynı bence çatı muayenesi gibi.
Reyyan34 Es135 ilk açılmaya baktığında tek parmakla baktı can yakmdı cnm ama niyeyse çatı muynesi canımı yaktı
Reyyan34 linosunannesi açılmaya tek parmakla baktı o canımı yakmadı zaten açıldıkç can yanmıyor ma o çatı muaynesi 2parmkla geriyolar benim canımı yakmıştı baya