Benim 4300 doğdu mecbur sezeryan oldu ilk dogumum normaldi bunu da normal istedim ama bebegim iri bebek kategorisine giriyordu doktora baskı yaptım normal istiyorum diye o zaman bebeği kurtarırım sen masada kalırsın doğuramazsın dedi mecbur sezeryan oldum tehlikeli yani canım için dışın paramparça olur dogurana kadar