Busra0606 33+3 haftalık hamile anneler bebislerinizin kilosu ne durumda bebeğim 1800 kilo imiş şuan normal mi bana az gibi geldi ama doktor haftasına göre iyi dedi ama 10 gün sonrada kontrolumuz var haktan hayiirlisi inşallah
Eda_zafer_1 Busra0606 bizimkinede 2020 dedi kilosuna normal olduğunu söyledi haftaya göre zaten son zamanlarda daha çok kilo aldığı söylenio yeter ki sağlıklı olsunda🙏🏻
teletabi Busra0606 ben şuan 33 haftalığım geçen hafta gittiğimde 1863 gr dı kilosu gayet iyi dedi doktor
Seyda-93-19 Busra0606 bende 33 de gittiğim de 1800 gram dedi ne çok az nede iyi dedi rahmim darmış benim bebek kilo alamıyormuş 36 da alıcaklar muhtemelen
Nursen977 teletabi benim 32+2 de 2500 kg dı doktor şaştı kızlar böyle giderse normal doğum olurmu sizce😳
Nazbal Bizim 32.haftada 1700 göbeği 2 hafta geride gelişimi dedi dunden beri kafama çok takıyorum bunu
Nazbal Seyda-93-19 28.haftamda 1 hafta gerideydi 32 de 2 hafta geride cıktı ınsallah artmazdiye umut edıyorum🙄🙏