Korona sebebiyle sürekli akraba ziyaretleri ile ilgili paylaşımları görüyorum. Haliyle hepimiz korkuyoruz şu dönemde. Peki çalışan babalar ne olacak? 😔 Onları engelleme durumumuz tabiki yok en az bizim kadar heyecanlılar bu süreçte. Ama bazı doktorlar baba sürekli dışarda çalışıyorsa bebeğin yanında maske taksın öpmesin fln diyormus. Bunu uygulayabilecek olan var mı? İçim elvermez benim 😔 ama bebiş için de korkuyorum ister istemez. Her gün bir sürü kişiyle muhattap oluyor