Merhaba kızlar burada sürekli doğum hikayelerini okurdum. Hep bana moral vermiştir. Bende sizler için hikayemi yazıp destek olmasını istedim.
Öncelikle günüm dolmuştu doktor cuma günü sabah gel yatışını yapalım suni ile normal doğum başlatalım olmazsa sezeryanla alacağım demişti. Benim de artık hiç umudum kalmamıştı minik kız gelmek istemiyordu. Çarşamba günü öğleyin hafiften belim ağrımaya başladı. Ama pek ihtimal vermemiştim. Daha sonra
4 gibi kasıktan da kasılmalar başladı ama çok hafif. Kendimi dinlemeye başladım. Daha sonra saat 6 gibi hem belden hem kasıktan aynı hissedilmeye başlandı. Kasılma sayarı açtım takip ettim ve düzenliydi. Yavaş yavaş şiddetleniyordu. Duşa girdim , kendimi hazırladım , son kontrolleri yaptım. Hastane 1 saat uzaklıktaydı. Ona göre vakitli çıkmamız gerekiyordu. Yemek yedik ve saat 10 da yola çıktık. Yolda şiddetlendi. Ama dayanılmayacak kadar değildi. Saat 11 de hastaneye giriş yaptık. Yatışım yapıldı. Nst bağladım ,açıklığıma bakıldı 1 cm 🤦♀️ Nst de bebeğin kalp ritmini yavaş buldu doktor belki sabaha sezeryana alırız dedi. Neyse sonra Bi saat sonra tekrar nst ya bağlandım. Herşey normaldi. Ama açıklık 1 cm diye suni sancıya bağladılar. Biraz zman sonra ağrılar dayanılmayacak dereceye gelmişti. Suniyi çıkarın ben sezeryan olacağım diye yalvardım bağırdım hatta hastaneyi yıktım😂 neyse tecrübeli ebe benim seslerimi duymuş uykuda gelsin bide ben bakayım 1cm açıklıkta bu kadar sancı olmaz dedi. Kalktım doğumhaneye gittim😬ben şok açıklık 8 cm 😱Annemlerden de bebeğin kıyafetlerini istemişler onlarda orda şok😱 ebe dedi ki artık burdasın 15 dakikaya doğuracaksın 🤭hemen beni hazırladılar doktoruma haber verdiler doktorum gelene kadar ebe benimle çok güzel ilgilendi moral verdi tekrar orada da suni sancıyı verdiler ve 5 dk içinde açıklık 9,5 olmuştu.doktorum geldi ve yaklaşık 10 dakika içinde çiçeğime kavuştum 👼👼👼biraz ıkınmada zorlandım ve Bebek yukarıdaydı. Biraz dikişlerim var çünkü minik kız da gelirken biraz yırtmış. Saat 02.40 da 3350 kg la miniğime kavuştum çok şükür 🙏🏻 Allah sizlere de benim gibi kısa vakitli doğum nasip etsin 🧿
Biraz uzun oldu haklınızı helal edin ama birkaç tecrübemi paylaşayım çünkü bende buradan çoğu bilgiyi edindim insan başına gelmeden bilemiyor ☺️
Öncelikle depend mutlaka alın hatta iki paket
Göğüs ucu çöküklüğünüz varsa silikon uç ve pompa mıtlaka alın.
Gümüş göğüs kapağı mutlaka alın çünkü ilk günden yara oluyor.
Dikişleri fazla olanlar için rahat oturması için hemoroid yastıkları ikinci gün almıştım niye birinci gün aldırmadım diye kendime kızdım.
Bide bol bol dua edin sizin için birilerinden Kuran okumasını isteyin sürekli tesbih çekin yol boyunca hep dua ettim.
Aklıma gelenler bunlar kızlar merak ettiğiniz birşey varsa müsait oldukça cevaplarım 👼