Fatosvrl Bugun doktora gittim 16+4 haftaligim cinsiyete erkek dedi ama 1 ay sonra kesinlesir dedi cikintiyi gordu ama kesinlestirmedi degisirmi sizce yada bole olup degisen oldumu
seymen Fatosvrl Ben de 16 haftalıkken oğluşumu öğrendim değişmedi. 😊 Ama bizim doktor o gün dedi kimliğini çıkarabilirsiniz diye😊
aesma Fatosvrl benimde değişmedi 12. Haftada erkek tahmin edildi 16. Netleşti , 20. Haftada da erkekti değişmedi yani 😊💙
RmeysaAkba Fatosvrl Benim 13. Haftada tam net göründü erkek olduğu doktor kesin söylemek için erken dedi bende merak ediyorum değişir mi acaba çünkü biz bile gördük çok net şekilde
Ayse-Berke35 Merhabalar Bana da doktorum 12. Haftada erkek dedi %80 hatta yumurtalık gördüm dedi.16.Hafta da kız dedi.Başka doktora gittim 2 defa oda kız dedi.Ayrıntılı ultrasonda girdim ordakide kız dedi.20+ 4 günlüğüz.
Gulsumm Ayse-Berke35 ben de 12 haftalığım. Bize de erkek gibi ama kimseye söylememenizde fayda var kesin bişey göremiyorum daha küçük dedi. Ben de erkek dediyse değişmez diye kendimi alıştırıyordum. Şimdi yazınızı okuyunca 😊
deletedmom42 aesma ayyy insallah öğrenirim bende niye bilmiyorum ama gereginden fazla merak ediyorum birazcik 🙈🙈
Fatosvrl RmeysaAkba doktor banada net bi sekilde gosterdi gordum ama kesin demiyorum 1 ay sonra kesinlesir diyince degisir mi acaba dedim notunuda E ? Olarak aldi 😄
Deletedmom19 Fatosvrl 16+2 bende canım bana da doktorum erkek dedi ama perşembe yine çağırdı netleştırebilmek için umarım artık netleşir böyle bilinmemezlikte kötü
Deletedmom19 Fatosvrl Aynen canım en kısa sürede öğrenmek isteyen her anne adayı öğrenir cinsiyeti inşallah 👍☺