Dyn Güzel Anneler merhaba herkes nasıl acaba inş iyisinizdir Doğumu bu hastanede olan oldu mu. Önereceğiz doktor war mi koşullar nasıl bilgilendirirseniz çok mutlu olacapim
ikizminikler Dyn ben muayenelere oraya gidiyorum ikiz bebeklermi orda doğuracağım allah nasip ederse inşallah sıkıntı yaşamam 🙃
Kulker Dyn ayşegül hanım vardı harika bi doktordu ona gidiyordum malesef tayini çıktı ve gitti. Birkaç kez de esra hanıma hanıma gittim o da çok seker güler yüzlü bir doktor. Fakat bi öneri üzerine pendik medipol e geçtim doğuma az kaldı orada yapacağım inşallah çok memnunum 🤗
Bahartesi Dyn Görümcem orda doğum yaptı. Orda takipliydi. Uzak durmanızı öneririm. 3500 dedikleri minik kuzumuz 1800 doğdu. Entübe oldu. Nefes alamadığı için (sezeryanda) srebral palsi oldu.
Bebislerimiz İs yerinden arkadasim ikiz bebeklerini orda dogurdu ve cok memnun kaldi ama bana uzak oldugu icin tercih etmedim
Bakcammm Ben emseye gidiyorum ve memnunum temizlik, fiyat,ilgilenme gayet güzel. Eltim ve kuzenimiz de orda Doğum yaptı çoğu tanıdık da ona gidiyor doktorumuz da Gülcan hanım baya tecrübeli ve çok ilgili güler yüzlü tavsiye ederim…
ikizminikler Bakcammm emseye gidiyordum ilk başta ama ikiz olduğu için fiyatları öyle bi uçurdular ki vazgeçtim
Esme1989 Bakcammm bende senelerdir gülcan hanıma gidiyorum şimdi 12 haftalık gebeyim çok seviyorum doktorumu beni çok rahatlatıyor kendimi iyi hissettiriyor 🙏🏻🧿
Gijok Kulker aysegulun tayini cikmadi kovuldu canm dava acilmis hakkinda ve kovulmus baska hastanede gorev yapiyomus bi tanidigimin dogumunu zorla sezeryan yapmis ve bebek engelli olmus dava acmis kazanmislar hastanede direk doktorla iliskisini kesmiş
Gijok Kurtkoy ersoy duyunca tuylerim urperiyo resmen 🤨 davaligim suan o hastaneyle 20 haftalik bebegimi kaybettim onlar yuzunden
ikizminikler Gijok allah tekrar nasip etsin inşallah😔 bende bi kaç böyle olay duydum ersoyla ilgili ama şuan mecbur gibiyim oraya gitmeye diğer hastaneler aşırı pahalı 😞 bide sebep sorsam 20 haftalık bebeğe ne zararları dokundu
Kulker Gijok Allah Allah inanamıyorum sok oldum gerçekten kaç tane arkadaşım onda doğum yaptı hepsi inanılmaz memnundu. Ben de cok memnundum ama muğla devlet hastanesinde başladı davalik olsa devlette hemen başlayabilir mi ki bilemedim. Allah herkesi iyi başarılı doktorlarla karşılaştırsin Allah korusun 🤲
Bakcammm ikizminikler ben suan Doğum muayenesine gidiyorum sigortalı olduğum için 175 tl ödüyorum 10 günde geçerli yani iki hafta üst üste bu fiyatı vermiş oluyorum, normal ücreti ise 350 tl Doktorum önce Gülcan hanımdı çok yoğun olduğu için ona önceden muayene almak gerekiyor. şimdi ilk kez Şule hanıma girdim ilerleyen süreçlerde Şule hanım hakkında da düşüncelerimi paylaşırım