Esraibo1998 hissetmiyorun dedim birde alt tarafımda ağrı var hala da var gerçi anlamadım bi türlü rahim ağzı ağrı yapıyor gibi geliyor neyse gittim direk doğumhaneye aldılar nst ye bağlamaya çalıştılar haftamız küçük olduğu için nst ye bağlayamadılar yada cihazları çok kötüydü ugs cigazında kalp altışını gördük içimiz rahatladı polikinliğe gönderdiler doktor baktı 1 dk bile olmadan 4 kere hareket etti genel bi muayene yaptı çok sağlıklı gözüküyor dedi bu haftalarda seyrimeyi bile hareketten sayıcaksın dedi her zaman kımıldayacak diye birşey yok büyüyor ve büyümesi için uyuması gerekiyor dedi boyu ve kilosuda artmış beklediğimden daha fazla ❤️gündüzleri hareket etmiyorsa geceleri takip et daha çok kımıldar dedi çıktık bizde zaten 4 gün sonra kendi doktorumuza gidicez orda daha çok belli olur