Ceyceytuna Arkadaslar acil yorumlariniza ihtiyacim var son etlik zubeyde hanim (kadin dogum) egitim arastirma hastanesinde dogum yapan.varmi. varsa doktor tavsiyesi ve hastane ile ilgili bilgi istiyorum
Zhryny Ceyceytuna ben hamileliğin başından beri oraya gidiyordum. Fakat hiç ilgilenmiyorlar. Ve doğumlarda aynı odada 5-6 kişi kaldığını söyledi herkes. O yüzden 28. Haftadan sonra gitmedim. Şu an şehir hastanesinde devam ediyorum. Memnunum