Seni çok iyi anlıyorum her ay kendimde bir belirti ariyodum acaba bu ay olmusmuyumdur o ay bu ay mıdır diye heep hüsrana uğradım en ümitsiz zamanımda rabbim yüzüme güldü. İnşallah sende ve bebek isteyen herkesde sağlıklı Bir şekilde o testte iki çizgiyi görür sonrada evladına sağ salim kavuşur