Tugcebyr Merhaba yeni anne olacak olup suni sancı ile doğum yapacak olan var sa merak ettiklerinizi cevaplayayım😌 Çünkü ben hamileyken sorularıma çok yanıt aramıştım🤷🏻♀️
aydnesen06 Nur8lina ben de suni sancıyla doğum yaptim senin alt kısmına bağlı sanciyi verdikçe altın açılıyosa şanslısın ben 8 saat çektim o sancıyı çok ağır bi sanciydi evet ama allah bi kolaylık veriyo korkma
Tugcebyr Nur8lina Bünyeye her acının bağlığı vardır ama o kadar ağır bir ağrı değil beni çok korkutmuşlardı lakin öyle olmadı 0 açılma ile girdim doğuma sadece şöyle birşey var normal sancı dan biraz daha şiddetli ve sadece karna ve bele değilde dizlerede vuruyor ağrısı
Ozlemcyln Nur8lina 16 günlük bi anne olarak nst kontrolüne gitmiştim hissetmediğim halde kasılmalarım çıktı doktor bi muayene edelim dedi ve 4 cm açılman var dedi yatış yaptı suni sancı verdiler 50 dk sonra oğlum kucağımdaydı