Zisanmery ben 2 ay prilam dr kullandım. İlk başladığımda çok fazla etki etmedi, 2 tane sabah kullan demişti doktor ama o şekilde etki etmemişti. Kağıdını okuduğumda 2 gece 1 öğlen 1 akşam yazıyordu çok ağır durumlarda.. ben de 2 gece 1 öğlen almaya başladım, bi nebze daha iyiydi. Sonrasında 2 ayımı bazen gündüzleri de 2 3 defa kusup akşam 1 kere kusup uyuyarak geçirdim. 3 aya yaklaştığımda gündüz kusmuyor geceleri kusup uyuyordum. Kusmanın yanında daimi bir halsizlik, hastalık vardı. Kolumu dahi kaldıramıyordum. 3 ayı doldurur doldurmaz bütün rahatsızlıklar azalarak yok oldu. Ben de ilacı bıraktım ve şuan çok iyiyim☺️
3 aydan sonra da ağzımda yemeklerden sonra tatsızlık hissi oluştu fakat buna da şükür yaşadığım o korkunç günlerden sonra..
inşallah en yakın zamanda sağlığınıza kavuşursunuz ☺️