[silindi] 15 haftalıkken su sızıntımız oldu hastanede kaldım 1 hafta o geçti çok şükür ondan sonra iyiydim geçen hafta sancılarım başladı yine kaldım hastanede 4 gün şuan erken doğum riskimiz var 36. Haftayı görmeyi çok istiyoruz hayırlısıyla Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah güzel bir hamilelik sürecin olur ☺️