herbiseyim Kızlar aranızda bu hastaneye giden varmı ? Detaylı ultrason için kadın doğumdan mı randevu alcam yoksa perinotoloji bölümünden mi ? Birde yakın zamanda giden varmı fiyat bilgisi için ? Sigortasız a 🤗
Birminiginannesi herbiseyim ben gidiyorumm canım muayenesi 70 tl sevgi kandemire gidiyorum tecrübeli iyi bi doktor biraz soguk olabilir ama bilgisi baya iyi
herbiseyim Beyzanur20 çok sağol canım kimsede yazmıyor hastaneyi aradım net bişey soylemiyor gelince öğrenirsiniz diyor kafayı yicem ya 😔
herbiseyim Beyzanur20 devlette detaylı için naptınız bana bir türlü gün vermediler şuan günün geçiyor özele yaptır dedi
Beyzanur20 herbiseyim valla benim detaylı zamanımda da randevu vermediler virüsten dolayı o yüzden yaptiramamistim Allah pişman etmesin durumun varsa özele git istersen o zamanda devlet de muayene bile yoktu sadece acil durumlara bakıyorlardı ben şimdi 38+5 im
Cas Sanko yu bilmiyorum ama perinatalog Dr Ali Özgür Ersoy a gitmiştim yasem iş merkezinde 17. haftada 350 TL idi .
Mercimeklerim Cas memnun kaldınız mı bende doktor arayışındayım bir kaybım olduğu için doktorlar bi türlü kafama yatmıyor korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan
Cas Mercimeklerim perinataloga zaten sadece bir kere gittim bebeğimin beyninde kist vardı ama Dr icimizi yaptığı detaylidan sonra çok rahatlattı sağolsun memnun kalmıştım . Kendi Doktorm da anka hastanesinde Mustafa demir hamileliğimin başından beri kendisine gidiyorm çok memnunum