Zeynep24 Gamzelimseyma allah yardımcın olsun canım benim 16.haftamda geçmişti inşallah senin de en kısa zaman da geçer 🙏🏻
Eymirinannesi Gamzelimseyma 19.haftada azaldı ciddi anlamda ama bitmedi. Benimde kusmaktan boğazım tahriş olurdu kan kustugum bile vardı
Heather Gamzelimseyma sabır en fazla 2-3 hafta sonrasında gerçekten anneyle bebeğin balayı oluyor, rahat bir süreç geliyor. Azcık daha sabır💖💖💖
Gamzelimseyma Zeynep24 canım banada kız dedi doktor ama kusmalarım geçmedi diye sordum cinsiyetini 15+3 teyim ama zor oluyor kusmalara dayanmak ☹
Zeynep24 Gamzelimseyma anlıyorum seni canım benim kusmam olmadı ama Miğde bulantım çok oldu 16.haftamda geçti inşallah seninde en kısa zamanda geçer
Nigarruhi Ben 9cu haftamdayim daha 3cu ayin sonunda biter diyirlar ama gech olur diye korkuyorum((( kilom da azalfi bidhey yiyeniyirum diye.. zencefilli limonlu su yaptim soguk ichincw sakinleshdiriyor bide tabii ilachsiz olmaz
Gamzelimseyma Ezgiii eyvah duymam hiç iyi olmadı😢 bende korkuyorum ama inşallah hepimize Allah kolaylık verir biter tüm sıkıntılar 🤲🏼❤
Portakal Benim 9.haftada kusmam bitti.midem bulandığı an eksi elma yedim ekşi elma çok iyi geliyordu.