Kızlar merhaba. Ben şuan 10+2 haftalık hamileyim.. 6 haftalık iken kanamam oldu hastane de yattım progestan iğne ile hapını kullanıyorum herşey yolundaydı dün gece ve bu sabah iki damla şeklinde kahverengi lekeler geldi hemen doktor a gittim bir sıkınto yok dedi.. bu şekilde olan var mı 😔 ve dua edin lütfen