Kardelen92 E haftanız gelmiş,bahsettiğiniz doğum sancıları neden şaşırdınız ki:) Takip edin ne kadar sıklıkta geliyor.Düzenli 5-10 dk da bir geliyorsa hastaneye gidin.Normal doğum olacaksa bol bol merdiven inin çıkın,yürüyüş yapın,sıcak suya oturun.Sezaryen olacaksa direkt gidin hastaneye.