Karayaka 31+4 haftalık gebeyim. 4 günü aşkındır ishal problemim var. Normal bi durum mu başına gelen var mı?
Esin84 Karayaka iki hafta önce ishaldim 1 hafta sürdü şimdi de 3 gündür ishalim. Sinirlerim oynuyor benim de. Kullandığımız ilaçlara bağlıyorum D vitaminiydi, magnezyumdu, demirdi normal sanki