Kizlar ayin 7 sinde dogum yaptım kesim felan fazla olduğu icin ilk zamanlar zorluk cektigimden taburcuu olduktan sonra annemlere geldim.. belki annen sana gelseydi sen neden oraya gittin diyenler olucak ama 20 yasinda engelli kardesim olduğu icin annem bir yere gidemiyor o yuzden anneme geldik bizde kalmaya.. bebegim olduğu icin ablamlar da hergun annemlere geliyordu.. ablamin bir oglu var 3 yasinda ve hapçırip duruyordu bu aralar viyana da kış yaşar olduk havalar baya soğudu şansımıza.. yigenim hapşırıp duruyordu burnundan sümük akiyordu ve ablama hamza hastami grip sumukleri akıyor dedikce hep inkar etti hayir degil buraya gelirken banyo yapti ondan oyle felan dedi en son bende nasil degil kac kere sumugunu sildik görmüyor musun dedikten sonra iknar edemedi.. annemde yigenimin hasta oldugunu soyleyince ablamda tamam o zaman anne biz iyi olanaa kadar gelmeyelim dedi ama yine geldi malefes.. ablamda grip olmuş ondan bundan derken 20 yasindaki hasta kardesime de grip bulaştı, 11 yasinda kiz kardesim var onada bulasti.. kucuk kiz kardesim kızıma bulasmasin diye gunlerdir odasindan çıkmıyor ama hasta olan kardesimden babama bulasti bu durum beni korkuttu. Dun yine ablamlar geldi odaya girdi gripsinn sen abla cikk odadan dedikce degilim diye burnunu cekti.. nasil degilsin sumuklerin akıyor diyince iyi tamam ya çıkıyorum dedi cikti odadan… dun kizimi emzirirken fıkır fıkır sesler geldi abim.bile duydu bu cocuk neden ses cikariyor diye lohusalık bi yandan artik aglamaya basladim. 20 yasindaki kardesim 3 haftalıkken grip yuzunden engelli kaldigi icin o piskoloji var ustumuzde o yuzden cok korkuyorum.. bu sabah yine emzirirken burnu hır hır ediyor grip oldu galiba bugun taxi cagirip evime donecegim.. bebegi kucuk olup da gribi anlatan annelerimizz varmi acaba