Mrv3dmr bizim de var, ama bizim ki bize feci derece de düşkünnn. Sürekli ya kafamda ya omzumda aynı şekilde de eşimle de öyle. Eşimi öpüyor hatta 😂 Tüy döktüğünde çok ince ince döktükleri de oluyor bebek doğduğunda acaba bi zararı olur mu 😔 Bu da benim kızım ondan bigün bile ayrı kalamıyorum o da öyle ayrı kalınca depresyona giriyor.