Günaydın, 36 haftalık hamileyim, normalde göbeğim sürekli kaşınıyordu tahriş etmişim hatta, ama gece sabaha kadar elim ayağım her yerim uyuz gibi kaşındı, her yerim kabarcık kabarcık kızardı, doktorumu aradım şimdi, kortizon iğne yaptıralım alerjik bi durum dedi, kortizon zararlı değil mi dedim, çocuğun ciğerlerine iyi gelir dedi, ama içim hiç rahat değil, hastaneye gidicem yaptıran var mı kortizon iğne?