Elizinannesi90 canım sanırım minyonlukla çatı darlığını bağdaştırıyor doktorlsr ,hani minyonsun büyük ihtimal çatın dardır diye düşünüyorlar ,nitekim benim öyle de çıktı. Zaten bebeğim biraz iri ,nerden tutsak elimizde kaldı yani ,normal doğum imkansızlaştı benim için . Keşke çatı muayenesi de olmasaydım boşa birgün boyunca sancıyla gezdim