Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim kanamam oluyor doktorum suyunun az olduğunu söyledi dün başka bir doktora göründüm kanamanın suyun sızmasından dolayıdır dedi ne yapacağımı şaşırdım bebek şuan iyi o kadar kötü değilmiş suyunun azlığı ama ileki zamanlarda fazla azalırsa erken doğum hatta çok erkende olabilir bununla karşılaşan varmı acaba nasıl bi yol izlemeliyim çok üzgünüm😓