DorukHamzamhoşgeldi🙏🏻🧿
selamın aleyküm güzel anneler heyecanla bebeğinin yolu gözleyenler 🥰 biz bugün tam 1 haftalık olduk 🙏🏻🧿 hikayeme başlamak istiyorum hemen 🥰♥️ Burada son dakikaya kadar hep doğum hikayeleri okuyordum banada yazmaj nasip oldu 🦋 10 temmuz gnü ve bikaç gün öncesi kanaman başladı 10 temmuz günü bu kanamaya bel ağrısı da eklendi akşam eşimin gelmesini bekledim eşim biraz gecikti mesaiye kalmış neyse 21:00 da geldi ve bişiler atıştırıp hemen hastane yolunu tuttuk . Hastaneye gittiğimde ilk çatı muayenesi oldu 2 cm açılma var dendi nst ye baglayıp tekrar çatı muayenesi istendi bu arada 39+1 haftaydım neyse nst den sonra doktor tekrar çatı kontrolü yaptı açılmam 4-4.5 cm olmuş bana acilden doğumhaneye yatış verdiler . O an korku ve yavruma kavuşma duygusunu bi arada yaşadım tutamadım kendimi ağladım . Neyse doğumhanede sancılarım gelmeye başladı saniyede bi gelip gidiyordu 120-130 a kadar yükseldi sabaha kadar sancı çektim fakat açılma 11 temmuz öğlen 13:00 a kadar 6 cm ilerlemiş doktor suni sancıyla doğumu başlatmak istediğini söyledi 13:00 da suni takıldı . Sizleri korkutmak istemem herkesi acı eşiği başkadır ama suni beni benden aldı baygınlık geçireceğim sandım sezeryan olup kurtulmak istedim mümkün olamayacagını açılmanın 7-8 olduğunu bebeğin başının geldğiini söylediler. Aytek kürsi ve bildğim tm duaları okudum. 14:30 gibi suyumu patlattılar (inanılmaz rahatladım suyum patlayınca ) daha sonra ıkınmam gerektiğini söylediler ve ıkınmaya başladık en son olan gücünle ıkın dediler ve o dakikadan sonra doğumhane odasına aldılar 5 dk da canım oğluşum biranda çıkıverdi içimden ben şok oldum ne düşüneceğimi hissedeceğimi bilemedim melek gbi bana bakıyordu şükür olsun şimdi yanımda evimdeyiz meleğim uyuyor 🙏🏻 Dikiş konusuna gelince aşırı doku yırtığım olmş 30 dikiş var sanırım ilk 5 gün çok zorladı şimdi çok iyiyim 🙏🏻 Doğumda sancı geldikçe mum üfler gbi nefes almalısınız . Sancı gelince bağırmak işe yaramıyor ben çok bagrdım bunun yerine nefes alıp vermek en güzeli ıkınırken güzel bir nefes alıp nefesinizi tutup olanca gücünüzle bebeğinizi itin
benim doğumdan hemen sonra 20 lik dişim çıktı halen acıyor doğumdan sonra olabilirmiş bu tarz durumlar 😣 Allah hepinize hayırlı doğumlar versin inşallah 💋❣️