balperisi_71 Kızlar sabah bi kalktım afedersiniz ama iç çamasırım ıslanmış ve yogun sarı akıntı vardı bu nedir tehlikelimi ilk gebelik oldugu için anlamadım sumu nişanmı diyolar cokta korkuyorum karnımda ağrıyor normalmi anormalmi lütfen
Bulutumsu07 balperisi_71 doktorunuza mutlaka görünün hiç olmazsa Sağlık ocağına gidip kan veermelısınız
HilalG balperisi_71 Doktorunuza mutlaka danışın duruma göre ilaç verir . Bana sarı yeşil kokulu akıntın olursa bildir demişti
Bulutumsu07 balperisi_71 acil de kan verırsenız p.tesı kendı Dr unuz bakar aslında vakıt kaybı olmaz hem