ben 32. haftamda başladım galen hastanesine şuana kadar 2 kere gittim dr Feyza Arman Çaldır çok memnunum bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittim.Hastane güzel temiz hemşireler çok ilgili şuan için bir problem olmazsa doğumumu orda yapacağım zaten şuan 35. haftamdayım 38. haftamda tekrar kontrolüm var doktorum kesinlikle sezeryan odaklı değil normal doğumla ilgili bir çekincem olup olmadığını sordu bende kesinlkle kendimi normal veya sezeryan diye şartlandırmadım normal olursa benim için daha iyi tabikide ama belli olmuyor bebeğin son durumdaki haline bağlı herşey. Normal veya sezeryan fiyat farketmiyor dediler bize 4400 tl fiyat verdiler bir gece kalma ücreti, oda süslemesi ve 5 ade foto var içerisinde onları çıkartmak istesek fiyat değişiyor mu diye sorduk fakat hiçbir değişiklik olmadığını onların hastanenin hediyesi olduğunu söylediler. işitme testine extra para alınmadığını söylediler. yardımcı olabileceğim bir konu olursa mesaj atabilirsiniz.