Deletedmom05 tam aynı günde gitmiştim ben de en son 1200 gramdı. Fazla demedi doktor ama maşallah çok güzel kilo almış dedi. ama bana bu işin hep genetikle ilgili olduğunu söylüyo boyu da hep uzun çıkıyo çünkü, ben de uzunum 1.72 boyum. Annenin genetiğine de bağlı canım az çok diye bişey yok yani pek 🤗