Melisatugba 6 haftalık gittim ultrason 4+2 verdi bebek ve kalp atışı göremedik
2 hafta sonraya randevu verdi. Burda yazdım hatta bana herkes 7,8,9,10. Haftalarda duyduklarını söylediler. Pardon da ne kürtajı hemen? Kese sağlıklıysa kanama yoksa bence üzülmeyin sabırla duayla bekleyin