Nino Ben taşınırken beşiği çocuk odasına koydurup kendi yanıma küçük beşik olarak bebekten 50’ye 90 olan modeli aldım 149,99 a güzel kolay kurulup kolay taşınıyor.Beni idare eder gibi geldi.Ama ayakları sabitlenmiyor.bir de 60a 120 Modeli var onda ayak sabitlenebiliyor sanırım.199,9 du.