Merhaba…
detaylı ultrasonda (22. Haftada) bebeğimin iki böbreğindede genişleme olduğu söylendi biri 4.3 diğeri 5.3 detaylıdaki doktor önemsiz olduğunu erkek bebeklerde sık görüldüğünü başka herhangi bi sorun olmadığını doğuma kadar takip edilmesi gerektiğini söyledi. Kendi doktoruma sonuçları götürdüğümde ise down sendromu belirtisi olduğunu söyledi. İkili test vs yaptırmamıştım. Dün yine gittim (28.haftada) genişleme çoğalmış 11 mm olmuş aynı durumu yaşayan bebeği sağlıklı doğan var mı?