Herkese merhaba.
35+4 haftalık hamileyim. Pazar gününden beri sağ ayağımı kaldırıp adım atmaya çalıştığımda kalça üstü kuyruk sokumu gibi bir yerde inanılmaz bir acı hissediyorum. Dün yine biraz iyiyken bugün ciddi anlamda adım atamıyorum. Desteksiz yürüyemez oldum. Bu durumu yaşayan var mıdır acaba aranızda? Annem ve çevremdeki birkaç kişi Doğuma çok az kaldığında yaşandığını söyledi. Korkmaya başladım.😔 40ları görürüm diyordum kendi kendime. 🤷🏻♀️