Benimde suyum az 21.haftadan beri az deniyor şuan 29+4 olduk. Genelde havuç suyu, karpuz, deveci armutu ve kiraz öneriliyor. İnşAllah ikimizde sağ-salim kucağımıza alırız. Bende aynı şeyi sordum hatta dedim 37 de memlekete gidebilir miyim doğum için,dedi sen 37 yi görecek misin bakalım yolda doğurursun eğer o zaman gidecek olursan. Erken doğum riski olabilir dedi bizede. Peki senin bebişim hareketleri nasıl azalma filan var mı gün içinde hareketli mı?