Semayunus12 benim ayrıntılı da çıktı amniyosentez önerdiler. Başka bir doktora gittim o radyologdu bir iki doktora daha sordum bu haftalarda ense kalınlığı önemli değildir 11-14haftadaki ölçüm önemli dedi o da 2nn altındaydı o yüzden br şey yatırmadım kaderine bıraktım